Det är inte ni. Det är jag som är för bra

Sitt ner. Vi måste prata. Både ni och jag vet att vi inte är samma människor som vi var för ett halvår sedan. Vi har båda vuxit, i helt olika riktningar.

Vi kan väl fortfarande vara vänner? Vi kommer ju inte sluta träffas helt och hållet. Det är bara det att… Ärligt talat har jag träffat någon annan. Någon som låter mig ta den plats jag behöver. Någon som uppskattar mig. Någon som verkligen förstår mina behov.

Translation:
Jag har fått en plats som skribent på Gameplayer.se, och kommer kanske vara lite mindre aktiv på den här bloggen. Men jag ska försöka hinna med att dela med mig av något till er som inte följer med till min nya hemort också.

Kommentarer
Postat av: Frida

NEEEEEJ!!! Varför gör du så här, jag trodde vi älskade varandra?!

2010-04-05 @ 19:53:28
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback