Skalpkalle och skuggorna

Det här är en sådandära spelblogg igen, så ointresserade kan ta en svängom på en annan hemsida tills den är slut.

 

Jag är skuggorna och tystnaden. Jag ser där andra är blinda. Jag är mina fienders värsta mardröm. Och framför allt kan jag göra dig till kebab innan du hinner säga ”är det bara jag, eller sitter det en skallig snubbe i hörnet?”.

 

Det är något speciellt med män med rakad skalle. Jag vet att detta bara blir ännu ett litet strå till stacken av saker jag sagt som får mig att låta gay å det grövsta, men sådant får man ta. (Och till mitt nyårssällskap vill jag bara säga att jag fortfarande står fast vid att Brad Pitt är en vacker man.)

 

Men rakade skallar i alla fall. Sist jag kärade ner mig i en rakad skalp var det Kratos som härjade runt och hackade av hjärtans lust. Det var en fantastisk upplevelse att slakta grekisk mytologi på löpande band. Men allt har sitt slut, och mitt och Kratos var någonstans i mitten av tvåan, när spelet bestämde sig för att sluta fungera. Men jag är inte den som hänger kvar i det förgångna, det finns ju ett helt hav fyllt av fiskar därute.

 

Och nu är jag fast igen. I en man med hårlöst huvud.

I ett gäng stora knivar, i Vin Diesel’s röst och i absolut inget hår på huvudet.

imorse bröt jag mig ut från Butcher Bay, och mitt anfall på Dark Athena har precis börjat. Fan, nu kliar det i fingrarna.

 

Vi ses sen, nu ska jag lönnmörda lite.


Kommentarer
Postat av: Pella



Så det du säger är egentligen att det bästa som skulle kunna hända är att Brad Pitt shavade huvudet igen?

2010-01-30 @ 19:05:37
Postat av: OddLittleManInHat

Nej. Brad ska ha hår. Han klarar inte riktigt av den hårlösa looken.

2010-01-30 @ 19:23:03
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/
Postat av: PElla

2010-01-31 @ 10:08:23
Postat av: Pella

I'm not sure I like the new Gay-you.

Eller det kanske har varit så hela tiden?

2010-01-31 @ 10:09:01
Postat av: OddLittleManInHat

Jag är inte gay. Jag bara säger saker som får mig att verka gay:)

2010-01-31 @ 12:28:16
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback