LÄSARTÄVLING!

Min blogg håller på att genomgå en extreme makeover. Gå från murrig högstadie-look till fräsch finish med vuxenprägel. Detta gör jag för min, men såklart även mina läsares skull. Och därför ber jag er, mina läsare, om hjälp.

När nu min blogg tar sig en ny sexig form behöver den även ett nytt sexigt namn och en ny sexig slogan. Men vad?
Det är här ni kommer in. Jag vill att ni låter era små grå skrida till verket med att frambringa ett namn så fantastiskt att min blogg automatiskt kommer slå ut allt vad Kissie och Blondinbella heter, och sätta mig på bloggtronen. Det hela kommer ta formen av en tävling.

Det finns två vinstkategorier: Bäst namn och Bäst slogan. Vinnarna kommer vinna evig ära, hyllas med en alldeles egen hyllningsblogg, och, för att sweeta till dealen, en 33cl burk med valfritt läskeblask*.

Utöver denna helt fantastiska tävlingsmöjlighet framlägger jag också en möjlighet att nå evig ära på ett annat sätt, nämligen genom att designa mig en header med plats för vinnande namn och slogan.
OBS! Headern måste rocka stenhårt för att den ovannämnda äran ska kunna hämtas ut.

*Vinnarna står själva för eventuell frakt av läskburken, och OddLittleManInHat-blogg delger varken garantier eller något sista utbetalningsdatum.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tidelagspelaren

2009-09-27 @ 21:44:05
URL: http://emmaregnell.blogg.se/
Postat av: Emma

Tidelagspelaren

2009-09-27 @ 21:44:27
URL: http://emmaregnell.blogg.se/
Postat av: Ludwig (Von anka)

Namn

mannenbakomhatten



Slogan

"Power, sex, sex, power, both come down to one thing, fucking others



(Båda två är dock lite långa :/)

2009-09-28 @ 18:40:53
Postat av: Pella

Jag tycker om Emmas förslag. Annars röstar jag för Elin-Lover. Fast det kanske skulle vara utan bindesstreck. Heheheh3h3h3h3h3h3.



2009-09-28 @ 21:50:15
Postat av: Emma

till Pella: kan bero på att ni spelar i samma lag.

2009-10-01 @ 19:45:01
URL: http://emmaregnell.blogg.se/
Postat av: Pella

till Em: Här ska då aldrig spelas mer!

2009-10-02 @ 00:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback