En arg jävla blogg

Vad är det med skräpkultur som är så lockande? Vad är så oemotståndligt med idioti?

 

Visst, ett visst mått fulkultur är helt okej, och jag har aldrig hävdat att min blogg på något sätt skulle vara gourmet-kultur. Men. Herregud.

Varför är bloggar som Kissies Sveriges mest lästa? Varför får idiotbloggare utan substans eller skrivtalang (för att inte säga svenskkunskap) fler kommentarer än, ja, jag?

 

Alla idioter ska ha bloggar, och skriva om vad det gjort under dagen, eller diverse annan idioti, utan något som helst underhållningsvärde. Och kommentarerna haglar in. Varför?

 

Särskrivning, smilies i flytande text, fucking oförmåga att styckindela!

 

Döda mig nu?

 

Och what the hell is up med reklambruden som säger smoodies!!? TH FÖR HELVETE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback