Nakenbilder på Heidi Klum

Helgen har spenderats i vackert kvinnosällskap och helt bortkopplad från internet. Därför kom det som en inte allt för liten chock när jag loggar in på Gamereactor och möts av en våg (nåja, minst tre var det i alla fall) av grattis.

Att bli utnämnd till månadens bloggare på Gamereactor är ingen liten sak, det vill jag lova. Det är inte annat än att man får en tår i ögat och vill flyga upp på stumparna och tacka mamma, pappa och gympaläraren.
Dock kan jag inte annat än undra varför redaktionen fick upp ögonen för mig just efter min blogg med "nakenbilder" i titeln.

Och nej, inte heller här finns några nakenbilder. Om du är här i jakt på Heidis bara bringa och nakna bak så kommer den här bloggen troligen göra dig besviken.

Men vad bryr jag mig? Jag är månadens bloggare!

Kommentarer
Postat av: Frida

åhfan, grattis /o/

2009-05-11 @ 22:30:40
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback