Yellow jumpsuit - ATTACK!

"Kill Bill"-Bill är död. Nej, jag är ingen enorm Kill Bill fanatiker, och tänker inte ha en tårdrypande ”Han – var – så – *väsande inandning* – bra!”–minnesstund. Jag bryr mig faktiskt inte så enormt mycket om att David Carradine trillat av pinnen. Tragiskt, såklart, men mig berör det inte. Vad som dock berör mig är detta:

 

Saxat (som alltid) ur Metro

 

”Skådespelaren David Carradine hittades igår (detta från fredagen den femte junis tidning; Linus anm.) död i ett hotellrum i Bankok. Enligt BBC hittades Carradine i en garderob, iklädd morgonrock och med rep runt  halsen och könsdelarna.

Carradines agent uppger däremot att han dött av naturliga orsaker.”

Tanke:

Vad är egentligen naturligt? Skulle vi kalla det onaturligt ifall ett djur hade ihjäl ett annat? Vad skiljer egentligen människor från djur? Och viktigast av allt, om man har rep runt genitalier och hals, är inte döden nästa naturliga steg?

 

Tips till polisen:

Uma Thurman did it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som autoerotic asphyxiation om du frågar mig (men det gör du inte, din apa)



asphyxiation" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Autoeroticasphyxiation



vem var det mer som dog av det... ah... hide? http://www.last.fm/music/hide

2009-06-11 @ 12:37:02
Postat av: Ki

incidentally, det där var jag.

2009-06-11 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback