I Love [Insert Varumärke]!

Uppmärksamma läsare kan inte undgå att lägga märke till att bloggen varit alldeles extra livlös den senaste tiden. Vad beror det på? Är det min Turkiet-resa som nyss avslutats? Är det min lathet som visar sina grisiga framfötter? Har Jason Voorhees sprungit in i mitt rum med macheten i högsta hugg och klippt mina fingernaglar i höjd med armbågen?

 

Till er som gissat på det sista alternativet: ni hade fel. För er som gissade på något av de andra alternativen: ni hade aningen mindre fel. Men fortfarande fel. Anledningen då? Det är mycket enkelt.

 

Här skulle jag vilja delge en kommentar, som lämnats av Hilding (som hädanefter kommer refereras till som Hilding Hedning här på bloggen) på min blogg för inte mer än några dagar sedan:

 

”Så jävla skön :) Blev lite inspirerad av dig och var tvungen att starta en egen blogg. har du fått reklamerbjudanden på din blogg än?

// Hilding”

 

Inga konstigheter, kan tyckas. Positiv feedback, Jag sprider inspiration, det gamla vanliga. Men i kommentaren trycks det även på lite av en öm punkt för mig. För, nej, ännu är det inga reklamerbjudanden som dumpit ner i den virtuella brevlådan. Och det svider. Så mycket att jag ibland inte kan förmå mig att printa ner mina dyrbara tankar.

 

Öppet bra till företag som söker göra reklam:

 

Hej. Jag ska försöka att inte fördöma den ignorans som lett till att ni helt sonika missat att uppmärksamma Mars-harens trädgård. Ni har uppenbarligen helt misslyckats i er jakt på inflytelserika bloggar, då min blogg mer eller mindre fungerar som en bibel för många av mina läsare.

Ingen större skada skedd dock, här är nämligen er chans att bli promotad här i bloggen, och göra er vara oumbärlig för min läsarskara.

 

Med vänliga hälsningar

The OddLittleManInHat

 

Ps.

Jag är dessutom väldigt lättköpt.

 

Ds.


Kommentarer
Postat av: Hilding

Son härskare över denna planet och inofficiellt utnämnd manipulativ jävel så känner jag visst behov av att hälsa tillbaka.



TACK SÅ IN I HELVETE!

2009-07-12 @ 00:00:23
URL: http://fucksplash.blogg.se/
Postat av: Ki

jag erbjuder fem kronor för din lojalitet. okej, fem kronor och två tuggummin.

2009-07-14 @ 01:16:37
URL: http://limblesslove.deviantart.com
Postat av: Frida

Med en halv läsare om dagen är jag inte lika kaxig och skulle kanske inte vara det självklara valet för den som ville sprida sitt varumärke.



Men man får gärna ge mig pengar ändå.

2009-07-15 @ 23:26:22
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Pella

Är du själv medveten om att du var i Turkiet och inte Mallorca så att det ska vara skämtsamt? Eller är du så jävla borta att det är pinsamt?



I vilket fall är du knäpp älskling. Och du får fan inte åka till Turkland/Mallorca igen!

2009-07-20 @ 12:44:28
Postat av: OddLittleManInHat

Pella. Jag är så jävla borta att det är pinsamt. Men jag älskar dig(A)

2009-07-20 @ 15:40:23
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback