Exploderande Skaldjur!

Solen har sänkt sig över 2008, och aldrig mer kan vi dra dåliga skämt om den stora mängden nyfödda 08:or. Såklart måste en nyårsblogg avhandlas, och vi börjar bakifrån.

Året avslutades med en sex dagar (notera: inte sexdagar) med en stycka flickvän. God och tillika flottig mat avhandlades i rask takt, och i sann slapparanda tittades det på film och spelades Little Big Planet. Just nyårskvällen ska vi inte gå in på allt för mycket i detalj, men den innehöll Scrubsmaraton, gratinerad hummer, vuxenläsk, Josefin, fyrverkerisnyltande och, sist men inte (om man inte menar storleksmässigt) minst: Petronella.
Inte en allt för taskig kväll, och jag utser den härmed till det bästa nyåret någonsin (In dah history of taiiim!!1!).

Förra årets nyårslöfte kom i form av mer svordomar och mer åsiktsyttrande, och även om det inte blivit ett gigantiskt lyft så har jag väl inte misslyckats helt.
Detta året ska jag väl äntligen försöka slutföra Wonderland, och min monsterblogg om en massa randomsaker som kan komma att reta upp er.

(Kommentera gärna och meddela er fingerstatus, så att jag kan skratta rått år alla som varit klumpiga nog att utföra en oavsiktlig explosionsamputering)

Kommentarer
Postat av: Petronella



IN DAH HISTORII ÅF TAJJJM!

ohw jes.



jag lyssnar på "my patch" och tror inte att den någonsin kommer att bli dålig. för den är ju så bra.

och det här är babbel. i din blogg. men jag känner at du får stå ut med att jag kommer att kommentera din blogg lite mer än någon annan.





och du.

igår.

var fint.

2009-01-01 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback