The blogg of shame

Hur har det då gått med min fläskvägring frågar ni nu, snart två veckor efter start. Och nej, det är ingen jublande segerblogg som kommer besvara er fråga. Inte ens hade en vecka gått då jag syndade första gången, och långt innan två hade gått var hela dieten uppgiven.
Det är smått smärtsamt att erkänna, men ett liv i övervikt tycks ligga i min framtid. Ja, vad kan man säga, annat än att jag är svag.

Så, då sitter jag här, inte med en kopp osockrat te, utan med en jumboskål popcorn.
Det, mina vänner, är svaghet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vadå, du väger nog ungefär lika mycket som en kattunge.

2009-02-14 @ 17:55:15
Postat av: Frida

Jag och Felicia (Molnar) har ett kontrakt. Som innehåller träning och godisvägring och massa skit. Tyvärr/lyckligtvis har det också en massa undantag. Så jag bryter inte ens mot det med glaset med cola som står där borta, eller den nästan-helt-uppätna chokladkakan.

Vårt kontrakt failar aningens.

2009-02-14 @ 17:58:22
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: Petronella







du vet.

jag tycker om dig.

2009-02-14 @ 19:32:16
Postat av: Petronella





especielly shirtless :)

2009-02-14 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback