Jag ser det snöar

Nu är det bara timmar kvar till den stämningsfulla julavslutningen.
“Bara timmar kvar?” tänker de som vet var jag bor, “Då borde väl du ge dig iväg Linus, för att komma i tid?”. De som också varit hängivna nog att ta reda på mitt buss-/kompletteringstaxischema vet att nu inte är en bra tid för mig att slacka vid datorn om jag vill hinna ifrån mitt hem över huvud taget.

Och det är den bistra sanningen mina vänner, att det inte blir någon avslutning för mig i år. Gubben Vinter har nämligen lagt en kabel över hela Skåne, med lejonparten precis runt mitt hus.
Jag är helt enkelt insnöad.

Fakk dat shit, hade jag troligen sagt om jag var lite mer gangstah. Nu får istället ett Sablars järnspikar räcka.
Fast, i och för sig, att slacka fram till tolv blev nyss en realitet.
Sug på den, bitches!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha! Avslöjad!



Jag råkade nämligen lägga märke till att du tvärtemot ovanstående uppgifter befann dig på avslutningen igår.



Du, min käre Linus, är en lögnare.

2009-12-19 @ 18:22:06
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: OddLittleManInHat

Jag ljuger aldrig! Förutom när det gäller ålder, identitet och tv-licens.



Det råkade vara så att jag, efter en helt vansinnig vandring genom snö och hemskheter, efter det att vägen plogats, lyckades ta mig till avslutningen, enbart en halvtimme för sent!



Ha! Allting har en vettig förklaring! Mina fingeravtryck måste ha gnuggats av från något annat, och fastnat på mordvapnet, vilket fick det att verka som om det var jag som gjorde det, men så var det inte!

2009-12-20 @ 00:48:50
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback