Super Epic Rambo-style Mad Skillz Killah signing up for duty!

Nu har jag registrerat mig. Pliktverket håller säkert i denna stund på att lusläsa min utvärdering av mig själv, och bländas av mina goda meriter. Oavsett om jag vill eller inte tror jag att jag snart kommer se mig själv på en båt mot okända, bortsprängda territorium.

Men jag räds icke, då jag har funnit min plats i armén redan. In mellan alternativen jägare, kock, fotsoldat, kanonmat och Super Epic Rambo-style Mad Skillz Killah fanns nämligen alternativet ”Musiker”. Jag har redan börjat fila på min alldeles egna semiautomatiska hageltrombon, och en liten kampsång, för den moderne soldaten, som jag tänkte lägga fram för ledningen.

 

At first I was afraid, I was petrified,

Kept thinking I could never live with land-mines by my side,

But then I spent so many times just playing halo all night long,

And I grew strong, and I learnt how to get along!

 

To be continued…


Kommentarer
Postat av: Emma

AAhahahahahaahahaha kom igen va!

2009-08-24 @ 21:47:48
URL: http://emmaregnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback