Redesign

Det behövs förändring här i bloggen. Min blogg kanske gick hem för ett år sedan, när jag var ung och dum, men nu krävs förändring. Jag har mognat, och bloggen har inte hängt med.

Det krävs något nytt. Min blogg måste stylas om, få en ny design, en ny look.  Bloggen måste vara lika häftigt asfrän som jag. Jag behöver en bakgrund som ger ögonorgasmer till höger och vänster, en font så sexig att saliven kommer spruta över varje ord, och en header som smiskar så mycket rumpa att folk måste läsa stående. Jag behöver ett nytt bloggnamn, ett namn så slående att hjärnskakning är ett faktum, så fort man klickar in på sidan.

 

Jag behöver helt enkelt en fräckt friserad html-kod, och en designer-header av klass; men jag har varken tid eller nödvändig kunskap för att ro iland ett så genomgripande projekt, och jag vänder mig därför till er: finns det någon där ute som anser sig vara man (eller kvinna, för några av pojkarna där bak) nog för jobbet? Någon som kan ta min blogg från förlegad till bloggarnas version av David Hasselhunk, och ta all ära som skulle medfölja?

 

Om du känner att du kan axla detta monumentala arbete, hör av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback