Tyskland ur Petronellas ögon #2

Som de som känner Petronella säkerligen kan hålla med om har hon en smått annorlunda syn på världen. En väldigt charmig sådan, måste jag, efter mycket undersökning, säga. Låt oss ta ett, tyskt, exempel:



På bilden ser ni ett storslaget tyskt byggnadsverk. Tinnar, torn, och andra
fjolligheter. Här ser ni en bild tagen med min mobilkamera, som på bästa
sätt försöker framhäva storslagenheten.

Låt oss nu ta en titt på Petronellas version av det hela, tagen med hennes systemkamera:


Alla har sin syn på saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"efter mycket undersökning"?



vad menas med det?

hm.

2009-04-13 @ 20:43:44
Postat av: Anonym

Jag ska sova snart.

Jag är sjukt trött.



Om några timmar är det vår sjumånadersdag.

Det känns fint.



2009-04-14 @ 21:51:24
Postat av: Anonym

Jag ska sova snart.

Jag är sjukt trött.



Om några timmar är det vår sjumånadersdag.

Det känns fint.



2009-04-14 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback