Berlin, Berlin die stadt für dich und mich!

Som alla och envar av er känner till, har mitt bloggande den senaste veckan varit obefintligt, detta på grund av fem dagar i Berlin med flickvän och dennes föräldrar. För att ger er arbetsklassare en inblick i detta flotta liv kommer jag den följande tiden lägga in ett antal bloggar som ska fungera som ett fönster till min resa i Berlin. Jag skulle vilja börja med de här två bilderna, och lämna er att begrunda varför jag valde just dem i kombination.




Kommentarer
Postat av: Olivia

DILDOKING OCH BRATWURST !!!!!!!!1111111











Därför valde du dem.

Typ, kanske.

Min tyska är sämst.

Ehe.

Varför är jag först med att skriva detta ?







Varför skriver jag det här överhuvudtaget ...

2009-04-10 @ 21:37:24
URL: http://papperskant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback