Glass for everyone!

Saxat ut metro:

V: Låt barnen vara med och bestämma

Snart är det barnen som tar över makten om besluten. Låt barnen tycka till om allt som rör dem. Det tycker ­vänster­partisten och oppositions­borg­ar­rådet Ann-Margrethe Livh.


Urklipp ur artikeln:
– Jag tror att vi underskattar barnens förmåga, många gånger, säger Ann-Margrethe Livh (v).

– Då ska jag bestämma att vi ska äta glass varje dag, säger Britta.

 

Spontan tanke:

Jag är så jävla på!

 

Btw, vad tycks om den nya vita fonten?


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh!

Jag känner verkligen peppen.

Glass varje dag?

Vilket himmelrike det skulle vara!

^^

2008-09-18 @ 22:30:12
URL: http://sagolikaerica.devote.se
Postat av: Petronella

Men vem fan är inte på ?

Glass alla dagar varje dag hela tiden alltid.



liksom.





hej pojken.

2008-09-22 @ 18:06:05
Postat av: Petornella (igen hö)

Men du, det heter faktiskt inte glass på engelska.

Det heter ajskjiem.



Haha.

2008-09-22 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback