Gud hatar Katy Perry

Dags att saxa mer; ur dagens metro:

I kissed a girl-Katy bekräftar tjejkyss


"Katy Perry, 23, gjorde revolt mot homofoba prästföräldrar och blev Madonnas favorit­artist. Metro träffar 'I kissed a girl'-tjejen i Berlin. Liksom Madonna är Katy Perry känd för att provocera med sina låtar. Där Madonna upprört Påven nöjer sig 23-åringen med att uppröra sina föräldrar genom att sjunga om en lesbisk fantasi."

"Om hon har kysst en tjej eller inte har diskuterats livligt. – Jag skulle inte kunna sjunga låten om jag inte hade gjort det, säger hon."

"Katy Perry har inga problem med att hennes texter nagelfars i pressen. – Mina texter är kanske inte helt oförargliga eller politiskt korrekta, men jag försöker inte bli president."


För det första:
Upprörande? Provocerande? Är det här fucking 50-talet? Idag har varenda jävla översminkade högstadietjej kört tungan i halsen på en tjejkompis under fyllan. Get over yourself!

För det andra:
Lesbisk fantasi my ass! Det handlar om en kyss (och dessutom hoppas hon att hennes pojkvän inte ska bli upprörd).

Tillägg:

"Tre cheer­leaders på en skola i Texas blir avstängda då de kysser varandra under ett framträdande, inspirerade av Katy Perrys 'I kissed a girl'. September 2008.
En kyrka i Ohio varnar traktens ungdomar efter att ha hört Perrys hit. På skylten står: 'I kissed a girl and I liked it. Then I went to hell.'"

Tankar efter vidare läsning:
Okej... Jag hatar USA.

Kommentarer
Postat av: ...

hon heter Katy Perry ;)

2008-10-13 @ 21:20:12
Postat av: OddLittleManInHat

Tack för ditt skarpseende=)

2008-10-13 @ 21:42:08
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/
Postat av: emily

HAHAHAHAHAHA!

like your blogg, man.

2008-10-16 @ 12:34:08
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: Erica

Well.

They are after all...

...Americans.



Sigh

2008-10-19 @ 18:57:07
URL: http://sagolikaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback