Rosing, Rosing, Rosing

Saxat från Metro (once again):

"Dokusåpakändis, glamourmodell, sångerska, politiker, städerska, flygvärdinna... Nu kallar sig Linda Rosing super­bloggerska, och har aldrig mått så bra.


– Förut letade jag efter vem jag var och vad jag ville göra. Nu känner jag att jag har landat, säger hon när Metro träffar henne.

Allt började med bloggen – som dessutom ger henne uppemot 80 000 kronor i månaden. – Bloggen är bara jag, och det gör mig så himla stark. Jag gör äntligen något som jag kan stå för. Sedan kan folk tycka att jag är hur töntig som helst men jag älskar det, säger hon.

I ”Sanningens ögonblick” framkom att Linda Rosing aldrig haft ett förhållande där hon känt sig älskad för den hon är. – De här killarna vill ha mig för sig själva och då vill de att jag ska klä mig annorlunda, vara hemma, helst inte umgås med killar. Och jag har verkligen försökt förändra mig för de här männens skull. Därför har jag gjort så konstiga grejer, det är bara att kolla fyra år tillbaka i tiden, säger hon.

I stället tror hon på att hitta kärleken i tv. I Kanal 5:s ”Den rätte för Rosing” spelar hon huvudrollen, och ansökningarna har vällt in. – Han finns där. Och jag tror att det är han jag minst anar som jag kommer att falla mest för. Förut har jag alltid gått på det yttre och titlar men det är helt fel kille för mig, säger hon. "

Spontana tankar:

"Dokusåpakändis, glamourmodell, sångerska, politiker, städerska, flygvärdinna..."
...Och misslyckad i allt.

"super­bloggerska"
Alla med en halv hjärna som någonsin kollat ett enda av hennes inlägg vet att allt hon skriver är meningslöst dravel (hon skrev ett inlägg om vad hon hade på sitt sängbord) helt utan underhållningsvärde och att det, i hennes blandning av svenska och engelska, står helt klart att hon inte kan grammatiken i något av språken.
'All min ryggvärk "are gone"' Go Linda, Go!

"som dessutom ger henne uppemot 80 000 kronor i månaden"
Jag kan tänka mig 8923749876237687 bättre sätt att göra av med 80 000 kronor på rak arm. Och det är med stora modfällda tårar, över världens sönderfall, i ögonen.

"Linda Rosing aldrig haft ett förhållande där hon känt sig älskad för den hon är."

"I stället tror hon på att hitta kärleken i tv"
Inte älskad för den hon är... söka kärlek i tv. Inte älskad för den hon är - söka kärlek i tv.
Inte älskad för den hon är. Söka kärlek i tv. Inte älskad för den hon är. Främlingar som söker in för att få till det med Linda Rosing.
Jag ser logiken.

Kommentarer
Postat av: Erica

(Jag säger ju egentligen bara en sak:



Hugg huvudet av människan, någon.







Fast det får man ju inte lov att säga, därför är den här kommentaren hemskt oskriven.)

2008-12-03 @ 21:07:44
URL: http://sagolikaerica.devote.se
Postat av: frida

I see your point. Men jag tror också att det funkar att hitta kärleken i TV. Då söker man ju in till någon man tror man kan gilla och sen väljer Linda ut de som känns bra och sen visar alla sina bästa sidor och man får tid att lära känna varandra och sånt. Det är inte alls sådär dumt som du säger.

2008-12-14 @ 20:33:19
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback