Who googled on the floor?

Trött, uttråkad och nygooglad. Vadan detta maniska Schulmankomplex? Morgonstund har guld i mun säger man juh, men inte en gång nämns det att det finns absolut inget att göra, eller att man nog gör bäst i att sova fram tills middag, då saker faktiskt händer.

Men det är väl trevligt att googla sig själv, och trotts att enbart 85 ynkliga träffar kom upp så är jag ganska nöjd, då jag troligen är den enda OddLittleManInHat i världen.
Eftersom jag inte har mer att skriva för tillfället (vad mer finns det att säga om mitt googlande?) så tänkte jag använda de kommande 343 tecknen till att be om ursäkt för mitt mycke lama hot i förra inläggen. "Så kommer jag skrika. Högt". Jag menar, what is up med det? Men nu ska det bytas ut. Here it goes: Jag svär, nästa gång jag får upp en ruta med 500 Internal Server Error högst upp så ska jag ta ett antal halvfrusna flundror och med hjälp av lämpligt smärtsam metod införa dem genom en noggrannt utvald kroppsöppning i blogg.se's tekniska expert.

så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback