Min vikt i marmelad

Jag är inte hungrig, alls, det är inte det. Men visst fan har alla, vid ett tillfälle eller ett annat, önskat sig sin egen vikt i marmelad. Och då snackar jag inte vilken bullshit-slajmad-frukt-marmelad som helst, såklart, utan den finaste, sötaste, engelska marmelad ni kan tänka er. Och ost. Marmelad kan inte ätas utan ost. Fysiskt omöjligt (och jag om någon borde veta, har faktiskt mvg i fysik).

Så, alltså, ost och marmelad, tillsammans vägande runt 56kg (jag vet, jag är en klen jävel). Kan ni ge mig det?


Vad får det lov att vara?
Eeh, 56kg marmelad tack=D


Kommentarer
Postat av: Tiny

...what are you on...?!

2008-05-17 @ 13:25:35
URL: http://tinyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback