De mensen worden bang!

Här sitter jag. Jag och min... Alexandra?

Jess, här sitter vi. Jag och Smurfen. Och Stoffe. Varför? jo, vi ska göra... (wait for it!) GLOSOR!

Men eftersom det, på alla sätt det kan (utom det sexuella), suger, så tänkte vi göra något annat. Jag ville hjula, och Smurfen ville att jag ska skriva om henne. Eftersom jag faktiskt inte kan hjula, föll valet på det senare.

Smurfen, även känd som Alexandra Ahlberg är inte bara otroligt intelligent utan även slående vacker, överdrivet trevlig och smått hjulbent. Och ur vissa vinklar liknar hon, faktiskt, en studsboll.

Nu måste jag dock avsluta, då Alexandra försöker riva ut mina ögon med sina korta stubbiga fingrar, och Stoffe kollar på allt för mycket (och allt för skum) porr för att jag ska känna mig bekväm.

Jag ber om ursäkt, då detta inlägg suger. Men min blogg mina regler.

Suck it up.


Om hon ändå hade en glass...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag är faktiskt inte hjulbent och liknar inte en studsboll men jag tycker ändå att det var snällt att du ville skriva ett inlägg om snälla mig :D

2008-05-08 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback