Big Fat Rubrik, till Big Fat Inlägg

Måste ta mig samman. Måste skriva något vettigt. Är mitt tillstånd av yttersta hopplöshet, med vad som känns som en mustig, rysk man med hängbuk och antydan till bitch-tits, hållande stor jävla hammare gjord av fosterskallar och stora, håriga tantvårtor, i huvudet, och en pirrande sensation av att jag antingen har Alien eller en medelstor hermelin kravlandes i buken, de ultimata förhållandena?

Inte precis. Dock värker inte min fot, vilket inte kan ses annat än som väldigt bra.

Detta blev ju inte mycket till inlägg, men nu ska gå och skjuta mig själv, då jag nyss hörde att EMD kallades årets "superband", och att deras debutskiva var den hetaste i år.
Till kategorin superband räknas band som Cream, med bland andra Eric Clapton, och Traveling Wilburys, med bland andra Bob Dylan och Roy Orbison. Inte EMD.

Aaahrgh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback