Avdankad och talanglös ex-kändis? Börja blogga!

Linda "Jag-var-med-i-big-brother-en-gång-och-är-faktiskt-en-riktig-kändis" Rosing är ju, som vi alla vet, med i var och varannan artikel i skvallerblaskor vars användningsområde är ungefär samma som det hos en rulle dasspapper. Det var därför ingen överaskning att Expressen gick och gjorde en mycket intressant intervju med plastblondinen nu när hon gått och blivit (Jag citerar) "Hetast i bloggosfären".


Tryck på bilden för hela artikeln.

Tankar:

"Jag är supersingel"
Till skillnad från de vanliga singlarna, som inte kan böja kontaktanonser med sina bara händer eller skjuta desperata blickar med sina dumma blåa ögon då eller?

"Botox är min hobby"
Och jag som trodde du var en plastig blondin som var tvungen att fejka fram sitt utseende. Så fel man kan ha!
By the way, jag hörde att dina hobbys även inkluderade att förstöra Sveriges nöjesliv, och knulla dig fram genom den stureplaniska socitén, hur ställer du dig till det?

"Jag får äntligen visa att jag inte är en seriefigur eller ett freak"
Ja, bilden gör verkligen sitt jobb med att visa att du inte är ett freak...

Bara för att du en gång var med i Big Brother betyder inte att du har talang eller är en riktig kändis, vilket man tycker du borde märkt efter dina misslyckade musik-, film- och politikkarriärer, din självbiografi som inte sålde (vem fan tror du bryr sig om din uppväxt?) och din tjugodelars nät-såpa som tog slut efter tre avsnitt, som ingen ens har brytt sig om att titta på. Idag känner alla, på ett sätt eller ett annat, någon som varit med i en dokusåpa av något slag. Get over yourself!

Kommentarer
Postat av: Libra

Kolla även in Victoria Silvstedt för liknande underhållning. Läste en intervju med henne där hon säger att hennes favoritord i svenska språket är:

- Nämen heeeej!

Slå den, du...

2008-06-16 @ 21:13:11
URL: http://www.metrobloggen.se/libras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback