Ready... Set...

Årets sportevenemang är snart här.

Fotbolls EM? Baah!
Finalerna i NBA? Yeah right!
Sommar-OS? Verkligen inte!

Om precis en vecka är det dags för den, genom tiderna, första LVAWFT.
Linus Vs. Alexandra WiiFitness Tournament, ska hållas i Skånes centrum, Hörby, och det ryktas att media redan börjat utpostera sig i närheten av arenan. Vem som vinner är förstås oklart, även om Linus (jag) är favorittippad.

För er som känner sig sugna på att betta lite på det hela är oddsen som följer:

Alexandra: 1287408739847618762364 x Pengarna
Linus: 1.00000012 x Pengarna

Jag skulle vilja säga att oddsen talar sitt eget språk. Lycka till Alexandra.
Du lär behöva det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du jag är världs bäst på wii fit så om jag var du så skulle jag träna som en gud tills onsdag ;)

2008-06-19 @ 00:22:40
Postat av: Linus

Jag är en gud, jag behöver inte träna;)

2008-06-19 @ 12:30:33
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback