My penis beats everything!

För ett litet tag sedan råkade jag snubbla över den trevliga lilla sidan Sloganizer.net, som är en slogangenerator (var får man ens idén från?). Skriv in ett nyckelord och en rad slogans slumpas fram. Det roliga med slumpmässig generering av saker, i detta fallet slogans, där en utomstående person får vara med och bestämma ett nyckelelement är att det ibland kan bli väldigt fel. Som om man skulle få för sig att skriva in, till exempel, Penis på sloganizer.
Detta gjorde jag, och, som med alla goda ting, skulle resultatet visas i en lista. Listan räknar ner de trettio bästa slogans (sloganer? Sloganar? Sloganor?), och börjar på "Småkul" och går via "skojsigt" ända upp till "salivsprutande-skrattanfalls-kul".

Notera att inte alla slogans kommer kommenteras, för jag är lat.

30. Hallelujah, it’s a penis

29. Penis rocks
För att verkligen förstå det roliga här måste man känna till de dubbla översättningsmöjligheterna: Penis äger, och Pungkulor (Penisstenar, höhö).
28. Naughty little penis
27. Bigger. Better. Penis

26. And on the eighth day god created penis

Adam skapades på den sjätte dagen, och penisen på den åttonde? Hur såg han ut på den sjunde tro?
25. There’s only one thing in the world I want and that is penis
Kåt och ambitionslös, någon?
24. Penis, the freshmaker
Jag vill inte ens tänka på vad de menar...
23. Where’s your penis?
Ska jag peka, eller...?
22. I want more, I want penis!
Slutet för så många lesbiska relationer...
21. Penis, since 1845
Men... Innan dess...?
20. Penis? You bet!
Frågan till svaret: "Is that a...?"
19. Penis is better than chocolate

18. Penis, you’ve got it!
Taget ur en informationsvideo för 10åringar.
17. Follow your penis

16. Penis – empowering people
Så härligt sexistiskt.
15. Penis. The power on your side !
Sexismen fortsätter...
14. Penis, making people successful in a changing world
...och fortsätter
13. Swing your penis

12. The goddess made penis
Hon var väl ensam, antar jag...
11. Jesus loves penis
Han reste runt med tolv män, och var helt tydligt inte särskillt intresserad av kvinnor. Var det någon som blev överaskad?
10. Penis for president

George W. Bush's valkampanj.
9. Penis inside you

8. Penis is a female force

7. You better get your penis out
Detta är inte ett bra råd. Det lärde jag mig den hårda, bötesfällande vägen.
6. Don’t play with fire, play with penis

5. Penis – your personal entertainer
Look ma! I can do tricks!
4. Penis – Xtending service
3. Penis, the secret of women
Viker de in den, eller...?
2. Be young, have fun, taste penis
Gammelgrekiskt ordspråk

And the winner is... Drum roll please...
1. Penis for your kids!
Bahahahahahahahahahaha!

Jag lovar, nästa inlägg ska vara mer meningsfullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback