100 Bortslösade hemmakvällar senare...

...sitter jag nu här, i full fart att sammanställa inlägg #100.

"Inte ett jävla jubileum till, för helvete" kanske ni nu tänker, då mitt ettårsjubileum inträffade för inte alls särskilt länge sedan, men lite får man väl fira, med tanke på hur många inlägg 100 faktiskt är.
Tänk på det; etthundra, 20x5, 10^2, 97+3, 0.5x200 (Jag skulle vilja be och få tillägna denna, och alla följande, referenser till matematik till min f.d. engelsklärare, Ulrika).

Vad har jag då för tankar gällande mina senaste 99 (jag kan ju faktiskt inte redan ha tankar om det här inlägget) inlägg? Bara en faktiskt: Ni suger på att kommentera!

Jag skulle gärna skriva mer, men mår lite dåligt över hur sämst detta inlägg är. Vissa dagar kan jag bara inte skriva.

Kommentarer
Postat av: Libra

Tjo! Vad glad man blir då och tackar ödmjukast... eller inte eftersom vi alla vet att matematik är fullkomligt onödig kunskap som bara försvårar världen och levandet i den. Inget fel på ditt skrivande alls, för övrigt, tvärtom - mycket underhållande!

2008-06-16 @ 21:10:29
URL: http://www.metrobloggen.se/libras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback