Welcome Back Sweden

Hej hopp gummigenetalia! Så var semestern över, och mitt växande arsle har åter placerats djupt ner i en halvt söndersutten fotölj.
Många kanske tycker det borde vara "Welcome Back Linus", vilket är rent och skärt fåneri, då jag, som alla vet, är världens mittpunkt, och aldrig flyttar mig, utan istället får jorden att röra sig under mig med mina steg. Men nog om det.

Beväpnat med en halvtaskig mobilkamera har jag, för mina kära läsares skull, dokumenterat varje aspekt av resan, och resultatet kommer inom kort visas upp på Spooonman.bilddagboken.se.

Som ni märker var detta ett ytterst framstressat inlägg, något som jag ber om ursäkt för. Nu ska jag dock försvinna ut till poolen ett tag.

Goodpie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback