The "Jag tycker väldigt synd om Ellie" blogg

När jag nu har spenderat två bloggar klagandes på min bristande fysik, och folk börjar bli trötta på det, och då den bristande fysiken inte brister lika mycket längre, ska jag idag blogga om en annan person som det är mycket synd om.
Efter mitt förra inlägg lämnades en kommentar (skandal egentligen), nämligen en mycket ynklig kommentar från en mycket sjuk vän, Ellie, och då jag är en så godhjärtad, trevlig, snäll, underbar och, framför allt, ödmjuk person tillägnar jag denna blogg till henne.
Så, Here it comes:

Jag tycker väldigt synd om stackars lilla Ellinor

Och detta borde ni alla göra då, jag citerar, "[hennes] sjukdom har blivit ännu värre för nu har [hon] tappat rösten med". Hemskt.
Så nu skickar vi alla en tanke till den stackars lilla Ellinor.



Kommentarer
Postat av: Ellie

naaw, va du är gullig :D hihi (A)

2008-01-27 @ 19:28:31
Postat av: Fia

Men inte för lilla Fia, för att Fia ska veta :D

2008-01-28 @ 15:51:41
Postat av: Tiny

För att kompensera ditt SVEK mot mig (Sthlm-trippen) tycker jag att du ska gå och kolla mitt senaste blogginlägg - tillägnat dig. Faktiskt. Chopp-chopp.

2008-01-30 @ 20:08:58
URL: http://tinyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback