Status update

En sked. En trubbig jävla sked. Med detta ska jag gröpa ur hela mellanfärdet tills bara ryggraden håller ihop min överkropp och mina ben. Sedan ska jag placera all denna bristfälliga människovävnad i ett bristfälligt oljefat (tillsammans med Uwe Boll, världens i särklass mest bristfälliga regissör), placera detta bristfälliga fat full med bristfälligt sunk i en hög med sprängämne och spränga skiten till mikroskopiska bitar bristfällig materia. Så kanske jag hade mått lite bättre.

Som ni märker hade mitt liv kunnat vara bättre. Men jag är inte den att klaga... Eller, jo, det är jag nog. Men det finns små, små ljuspunkter, och en av dessa är omräkningen av folks placeringar i mattetävlingen, och när alla delade placeringar var sammanräknade slutade jag på en trettiofjärdeplats, en förbättring på cirka 11%. Och såhär när allt annat är skit känns det bra att iaf veta att man är smart.


image21
Matematik à la Linus.

Kommentarer
Postat av: Ellie

vet du vad jag tycker ? :) Jag tycker att du kan skriva en "Jag tycker väldigt synd om Ellie blogg" bara för att det är jag. Min sjukdom har blivit ännu värre förnu har jag tappat rösten med :( Jag hade iallfall blivit gladare :D Haha ^^

2008-01-26 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback