A Riddle, Wrapped in a Mystery, Inside an Enigma...

Har (av Fia) blivit ombedd att blogga. Men om vad?
Hon vill såklart att jag ska skriva en lång förklaring av mitt mycket komplicerade, och för tillfället mycket hemliga, kärleksliv. Men nooo. Nope. Nu-uh!

Istället är det dags för Dagens låt igen, för första gången på längre än jag kan minnas (vilket kan uppmätas till tre dagar).


dagens låt 17/1 -08. "Another Love Song" (Queens of the Stone Age/Songs for the Deaf)

Jag gillar Queens of The Stone Age. punkt. Jag gillar det mesta de gör, från lugna låtar (eller egentligen bara låt) som Mosquito Song (som för övrigt även den är en fantastisk låt) till skrikigare låtar som You Think I Ain't Worth a Dollar But I Feel Like a Millionaire (som faktiskt redan varit med i dagens låt här i bloggen, och som har en fånigt lång titel). Och jag gillar de låtar som ligger lite mitt emellan, som Another Love Song.
Den liksom... borrar sig in i hjärnan, och får, även tillbakadragna personer som jag själv, att hoppa runt, mimandes och spelande luftgitarr i diverse "coola" rockposer.
Downloading is your friend!

Well, imorgon bär det av till Stockholm, för nörd-sm. Wish me luck!
Byee, folk...

Kommentarer
Postat av: Ellie

helt ärligt så va detta inte en av dina bästa bloggar :P haha, men alltid kul att se att du tatt dig tid till att ta upp vår dyrbara tid med att läsa ;):p
Lycka till föressten. :)(:

2008-01-18 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback