"LESTSEPITEW" Aka "TP"

Linus' Eight Steps To Solving Every Problem In The Entire World
Aka

T
he Plan

Det var dags. Nu är världen äntligen redo för min lösning. I min ungdom (två år sedan?) satt jag och funderade, och plötsligt kom det till mig: LSSTSEPITEW (då innehållande enbart sju steg). Jag lade upp den i min blogg (på den tiden Lunarbaserad), men inget hände. Efter det försvann den. Men nu är den tillbaka, och förfinad till perfektion. Förhoppningsvis kommer det den här gången hända något, och världen kommer bli ett färgsprakande Utopi.
Men nu ska jag inte skjuta upp det mer, här kommer den:

Snart

LESTSEPITEW:
  1. Stoppa, i all hemlighet, bidragsgivandet (se: pumpandet av miljoner och åter miljoner kronor/dollar/euro) till fattiga länder i Afrika (eftersom det, de senaste 25 åren, enbart gjort länderna fattigare), men fortsätt hålla de där trevliga galorna, och samla pengarna i en stor hög.
  2. Flytta alla Afrikas tigrar och lejon till Kina (no more overpopulation), och flytta alla kinas risodlingar till Afrika (Lice fol Ev'lybody!)
  3. Köp "Självmords-linjen" och säg till dem att börja uppmuntra istället. Getting rid of trouble.
  4. Köp alla oljeborrtorn. Lägg ner dem.
  5. Bygg Kärnkraftverk, och skapa en kanon som kan skjuta avfallet rakt in i solen.
  6. Köp USA, använd deras vapen till att göra om Kina och alla länder inblandade i krig till en parkeringsplats. Lägg Ner USA!
  7. Förbjud organiserad religion. More getting rid of trouble
  8. Släng resten av pengarna på Medicinsk forskning
Nu är det politikerna (jag vet att de detaljgranskar min blogg) som har bollen.

PS. skulle ni komma att tänka på fler steg, kommentera gärna.

An End

Kommentarer
Postat av: Edith

hahahaha - love it :D Kanske tilloch med skulle fungerat... ^^

2008-02-16 @ 21:55:55
URL: http://cruisan.blogg.se
Postat av: Ellinor

Sjukt nice ! Gillar verkligen alla lösningar
;):P

2008-02-23 @ 12:30:11
Postat av: kevin

bra lösningar i en underbar sarkastisk form ,bäst ^^

2008-02-25 @ 17:43:59
URL: http://www.thecrazybaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback