Kort hat-blogg

Det är inte det att jag inte unnar allas vår kära Tiny (se: Stockholmare med desperat förälskelse i allas våra jag) ännu en språkresa. Inte alls.
Men att hon åker till Hastings utan att ta med mig är skandal, på alla sätt och vis. jag menar, vad är England utan Linus? Te, cricket och friterad torsk? Illa, illa.

Kudos till Tiny, dock, för det framtida vykortet jag kommer få.

image26
Att fylla tomrummet jag skapat i ditt hjärta kommer inte vara lätt, Tiny, men jag
önskar dig lycka till i England.

Kommentarer
Postat av: Tiny

Hahaha, rolig liten skånepåg du är :D
och du öfrresten, det där tomrummet i hjärtat var bara ena kammaren som för några sekunder slutade pumpa blod :]
Självklart skickar jag dig ett vykort, men det blir ju lite svårt om jag inte har någon adress :/
:D

2008-03-17 @ 21:04:56
URL: http://tinyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback