Höörby - en hyllning till Tiny

Tydligen är det fler som läser min blogg än vad jag trodde, och det var med stor glädje och stor chock jag i kristin-(även känd som Tiny)-från-Stockholm's blogg läste följande:

Linus, en mycket god vän till mig (som också var hemligt förälskad i mig de tre veckorna vi var i England på språkresa (och som dessutom var för lite man för att erkänna det..) UTAN att våga yttra ett ord om hans hjärtesorg! ), skriver helt FÖRTRÄFFLIGA blogginlägg och tidigare under dagen bestämde jag mig för att studera hans blogg mycket noga.

[Notera att den textmassa jag har understrukit enbart är en produkt av ondskefull propaganda, från en okänd tredje part, och önsketänkande. Inget illa om Tiny, men hon är inte min typ.]

Eftersom Tiny tillhör eliten, Crème de la Crème, och ingår i de högsta kretsarna i Stockholmskt sociala umgänge har detta gjort mig till något av en kändis i Vår Kära Hufvudstadt.
Som en god vän borde jag länka till hennes blogg, så att ni alla kan ta del av den, men eftersom min kära vän Tiny avslutade sin blogg med, jag citerar:

Jag väljer dock att inte länka till hans blogg eftersom hans lilla outvecklade huvud säkert skulle sprängas / smälta alternativt koka i ett X antal minuter på grund av överbelastning. Det kan inte vara lätt för en liten skånepåg att handskas med så många bloggläsare på en gång.. (kärlek på dig Linus :D )

Så tänker jag inte göra detta:D (kärlek på dig Tiny!)

Küssar:D


Kommentarer
Postat av: Tiny

HAHAHA vad evil man kan va då :D menmen det är great att du bloggar lite mer nu :p muchos löve sur toi!

2008-02-02 @ 21:44:05
URL: http://tinyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback