Head Count

As a social and mathematical experiment, I will attempt to count the number of readers. I am not saying it will be easy, nor that I suffer no risk of dying in the process, but I have to try.

Såå, dags att göra er del här i bloggen, kära läsare. Jag ska kolla hur många ni är, helt enkelt. Varför? Det är söndageftermiddag och jag har absolut inget att göra före klockan 5 (då släkten kommer och ska fira min bror (som har fyllt år) och mig (som ska fylla år)) så detta är väl ett sätt att fördriva tiden, as good as any.

I mitt räknande av er ska jag även göra ett matematiskt försök att bevisa min nya formel för uträkning av människoantal:
M=B/2
Där M är det totala antalet människor och B är det totala antalet ben. Så, för att undersöka att detta stämmer vill jag att ni:
A) skriver antalet huvuden ni har,
och
B) skriver antalet ben ni har.

Jag tackar i förskott, och önskar eder en fortsatt trevlig dag (ni ser hur tråkigt jag faktiskt har).

Kommentarer
Postat av: crazybaby

har varit med om värre :P

2008-03-16 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback