Dis yow Conscunse takkin' (wiff vry cute vois)

Jag har lite dåligt samvete. Den fina hyllningsbloggen från Tiny borde fått mig att må bra nu i ett par dagar, men istället känns det som en påminnelse om hur dålig jag är på att läsa folks bloggar. Ett bevis på att Tiny är en mycket bättre bloggläsare än jag.
Helt kallt förväntar jag mig att folk ska läsa mitt flummiga dravel till blogg, medan jag själv läser väldigt lite. Visst, jag kollar ju Ediths blogg (en mycket tacksam göra, då hon i princip aldrig bloggar), några bdb och ett antal bloggar från presoner jag knappt känner (men som skriver mycket trevliga bloggar). Visst, när man skriver det så verkar det inte så lite, men det är det, jämfört med de bloggar/bdb jag inte läser.

Nu när jag erkänt detta har mitt samvete lättat lite, och jag kan återgå till mer konstruktiva saker (kasta saker på folk).
Kanske jag skärper mig och börjar läsa fler bloggar och bilddagböcker. Troligen inte, men kanske.

Over and/or out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback