Sen kommentar gällande 30 November

I Sverige har vi rätt att demonstrera för vår sak, vilket skiljer oss från andra stpra nationer, såsom allas vår favorit Kina.
Har vi rätt att demonstrera har vi såklart även rätt att motdemonstrera.

Med det sagt:
Herregud vad korkade människor är. Motdemonstranterna som anföll poliserna innan Nationalisterna ("Nationalist, vilket trevligt ord. För, alla älskar vi väl vår nation...?" Jävla nazister) kommit, vad i helvete? Någon aktiverade verkligen den gamla tänkarmaskinen där!

Och, visst, jag delar inte dessa rakryggade unga patrioters (det finns så många fina namn på dem. Men, som alltid, avföring är fortfarande bajs) synsätt, men måste vi fortsätta motdemonstrera? Låt dem ha sin lilla parad, vem bryr sig? Det är inte som om de får någonting gjort. Ni ger ju dem bara uppmärksamhet.

Ps.
Det jag tycker är roligast i det hela är att dessa renrakade herrar som hyllar en viss kung, verkar ha missat att just den kungen var en stor älskare av invandring, invandrare och deras kulturer.

Kommentarer
Postat av: Emma

fan, jag tänkte blogga om exakt detta

jag gör det iaf, trots att du hann före

if you dont mind

2008-12-05 @ 00:02:07
URL: http://emmaregnell.blogg.se/
Postat av: frida

Men. Det är ju roligt att demonstrera, menar du att jag ska missa den chansen bara för att du tycker det är korkat och onödigt?

2008-12-14 @ 20:29:17
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: The man in red

vi vill inte ge dem uppmärksamhet, vad vi vill ge är brutna revben och andra skador.

Knytnävar gör mer ont än ord när man talar med korkade jävlar

2009-01-09 @ 17:04:54
Postat av: Anonym

Vi vill inte ge dem uppmärksamhet, bara nrutna rev ben och knäckta näsor(När man pratar med dumma jävlar gör knytnävar mycket mer än ord)

2009-01-09 @ 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback