Öka mängden våldtäkter!

På Facebook finns tydligen en grupp som heter "Stoppa våldtäkter". I'd like to meet the genious who thought tat one up.
Jag menar, vad tror de att de kommer uppnå? "hmm, jag tror jag ska gå ut och våldta någon. Eller, vänta, det finns ju en grupp på facebook som är emot det här!"

Om de är vår frontlinje i kriget mot våldtäkter är vi alla i goda händer!

Next on the list of good ideas:

Tillbaka är vår favoritalkis: Gudrun Schyman, kvinnan bakom penisskatten*. Nu har hennes alkoholmarinerade feministhjärna gått och funderat ut ännu en lysande idé, nämligen att de män som åker fast för att ha köpt sex, förutom de dagsböter de får betala, ska betala böter till den prostituerade.

Scenario 1: Kvinnan är tvingad att sälja sex, och hennes det hon tjänar går vidare till en man i flashig kostym (stereo-vadå?). En man hon sålt sex till åker fast och tvingas betala böter till henne.
Resultat: kostymmannen får sig en fet bonus.

Scenario 2: Kvinnan säljer sex helt frivilligt, och tjänar troligen stora summor pengar på det.
Resultat: Prostituerade kommer börja anmäla alla som de, frivilligt, I remind you, haft sex med, och tar förutom betalningen för sexet, även emot bötespengarna.

Tack för att du finns Gudrun!


*för er som inte känner till penisskatten var den ett förslag från FI (feministiskt initiativ) som gick ut på att alla män skulle betala en extra skatt för att de misshandlar kvinnor. Jag är inte den som skulle misshandla en kvinna i vanliga fall, men om det nu är förbetalt...

Kommentarer
Postat av: Petronella

Linus,





oavsett om du så hade förbetalt en massa

för att få misshandla kvinnor så hade du ändå inte klarat av det.



du skulle få så mycket spö.













haha.

2008-12-05 @ 08:50:04
Postat av: frida

okej där måste jag vara med petronella.

2008-12-14 @ 20:26:45
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback