Normal people are so hostile

Nu till bloggen som jag menade att skriva innan semestern, men inte hann/pallade. Den handlar om Dexter.
Übergenial blodstänksexpert/seriemördande vigilante extraordinär. Från flera håll hade jag hört hyllningarna, och efter att ha läst hur överbra det var på den femte bloggen i rad gav jag upp, och bestämde mig för att skaffa båda säsonger.
Som jag sedan sträcksåg. Avsnitt efter avsnitt, hela dagar. Chockerande bra.

Det är precis bra. Michael C Hall är precis genial. Allt är verkligen perfekt. Galna mördare, styckning och enorma mängder blod -- what's not to like liksom?


Så skaffa serien som inspirerat mig att börja styckmörda --
idag!


Hi, my name is Dexter -- And I kill people.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, japp och jamenvisst! Told you...

2008-08-31 @ 21:33:49
Postat av: Libra

Ja, alltså det var jag som skrev så, ifall du ogillar anonymitet...

2008-08-31 @ 21:36:41
URL: http://www.metrobloggen.se/libras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback