Headline (Lack of inspiration is the shit!)

Jag är lat. Mycket lat; och bloggen (och då indirekt även ni) får lida. Men ikväll ska jag ta mig i kragen och färdigställa en blogg.

Varför just ikväll, frågar ni? Kan det vara så att jag nyss haft ett livsavgörande ögonblick, och slutligen kan se det viktiga här i livet? Kanske. Är det så att jag imorgon har prov, och jag till varje pris söker efter något att fördriva tiden med så att jag kan undvika att plugga till sagda prov? Möjligt. Troligt.

Men nej, jag borde verkligen plugga, för Mariannes prov är inte att leka med. Inte bara finns det hundratals frågor, utan varje fråga har cirkus 22 olika svar och ska helst besvaras med 16 hypoteser och mothypoteser som följer därur, 8 abstrakta spekulationer, en fyrsidigt ekvation, två axinom och en limerick. I kid you not.

Så då drar jag.

Snart.




Nu.

image44
Mycket ledsen farbror sörjer sina lurar, och det faktum att han gestaltas
på den första bilden som kommer upp vid en google bildsökning på
ordet "tåbira". Tror ni han hade bra resultat på sina prov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback