Bakpulverincidenten

Problem:
Jag mår illa. Fruktansvärt illa. 

Anledning:
För stort intag av bakpulver.

Scenario:
jag och min käre (...) bror var idag så duktiga att vi gjorde efterätt. Visserligen bara till oss, men endå. Vi skulle ha pås-mousse. Mycket gott, och mycket onyttigt. Och, som alla vettiga människor vet, kan inget så onyttigt avnjutas utan grädde. Så efter mycket (fem minuter + trettio minuter i kylen) arbete stod allt klart. Nu skulle bara den hemliga ingredienten tillsättas: Vaniljsocker. Två teskedar Vaniljsocker rakt ner i grädden, så blir allting perfekt.

Men:
Idioti. Vem var det som, i stor brist på någon form av intelligens, kom med det lysande (notera ironin) idén att göra Bakpulverburken och vaniljsockerburken matchande, nej, likadana(!)? Vem? 

För att illustera det hela har jag... illustrerat det hela...
image5

Kommentarer
Postat av: Tiny the Great

Lunus... du är från skåne! get over it!
:) ;)

2007-11-06 @ 21:35:42
URL: http://tinyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback