sommarens upptäckter so far

1. Godis är gott

2. Amerikaner är dumma

3. Vi ska ha något med köttfärs ikväll. Jag gissar biffar.

4. Omogna bär är sura.

5. Jag suger på basket

6. Jag ska inte bli längdhoppare, då kan man få spjut i ryggen.

7. Franska längdhoppare med spjut i ryggen ser ut som förvuxna oliver

8. Jag hade fel. Vi åt köttfärssås.

9. Godis är för gott.

10. Mogna bär (vinbär) är sura

11. Amerikaner är fånigt dumma

12. Jag suger på fotboll

13. Jag har ont i magen. Troligen på grund av för stora mängder godis.

14.  Vatten är vått

15. Det är mycket svårt att känna skillnad på dagg och hundkiss.

16. Jag ska inte ligga i gräset mer.

17. Jag suger på tennis.

18. Jag är sugen på godis

19. Amerikaner är overkligt dumma

20. Jag kan inte stå på huvudet. Inte ens i vatten.

21. Jag är lat. Måste göra något åt det. Kanske imorgon

22. Världen kommer nog inte gå under i min bok.

23. Boken är bra.

24. Världen gick inte under i min bok

25. Det är inte ens min bok. Det är Magnus

26. Jag tror inte världen kommer gå under i min nya bok heller. Det är en ordbok

27. Det är inte kul att läsa ordböcker.

28. Indolent betyder slö.

29. Jag har bara satt punkt i slutet på ungefär hälften av alla upptäcker. Måste ändra det. Kanske imorgon

30. Detta är min trettionde upptäckt

31. Förra punkten var ganska onödig. Denna med.

32. Jag har glömmt ungefär hälften av alla upptäckter jag gjort. Ingen skulle orka läsa 64 punkter ändå.

Kommentarer
Postat av: Edith

Haha, du kan alltid få mig att skratta (:

2007-07-21 @ 20:37:09
URL: http://cruisan.blogg.se
Postat av: frida

me love listor. och yes, you actually DO care.

2008-10-24 @ 19:43:20
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback