Superusel skräp-Tv

För att följa upp min blogg om den Kungliga Underhållningen (och eftersom Elin tydligen har viktigare saker för sig än att träffa mig) så tänkte jag skriva en blogg om den superusla Skräp-Tv:n, det hemskaste programet på Tv. Jag vet att jag troligen kommer få skit för detta, eftersom programmet i fråga tycks vara någon slags helig Graal för "The Urban White Trash". Programmet i fråga är narurligtvis, det superusla kräkreflexretande sub-komiska självparodiska skräpprogrammet Våra Värsta År.

Om er första reaktion på detta är: "Men det kan ju vara kul Ibland" så ber jag er, snälla, GÅ HÄRIFRÅN! Det är aldrig kul. Det är så långt ifrån kul att i jämförelse är en kolonoskopi som att gå på tivoli och äta sockervadd. För, med tanke på att programmet faktiskt räknas som komedi, saknas det en väldigt viktig beståndsdel: Humorn.
Att, helt naivt, kalla de bristfälliga grymtningarna av Al Bundy om hur dum hans dotter är, hur fet och ful hans fru eller någon annan kvinna i serien är, eller hur hemskt hans liv (alternativt sexliv) är för komedi, är som att svära i kyrkan. Var man än är.

För pogrammet är inte kul. Inte alls. Titta på serier som That 70's show, simpsons, eller scrubs, eller varför inte Vänner och jämför, för där har du riktig komedi.

Det finns personer som, när jag predikar och försöker frälsa dem och rädda deras odödliga själar från detta skräp, hävdar att jag inte fattat poängen med Våra Värsta År, då det, i själva verket, är en parodi på Våra Bästa År, därav namnet.
Jag vet knappt var jag ska börja hacka sönder detta argument. firstly: Våra Värsta År har ingen poäng. Secondly: Båda Våra Västa, och Våra Bästa År är Amerikanska serier, och deras namn är, hör och häpna, INTE Våra Värsta År eller Våra Bästa År. De heter Married, With Children och Days of Our Lives. And Thirdly: Vaa!!? Vadå parodi? Har du ens sett de jävla serierna!!?


image16
Skräp - om småfet White trash själv får välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback