Happy Suicide Holiday!

Huvudet värker, armar och ben känns tunga. Illamående strålar genom kroppen, och magen känns som en blender med kemiskt avfall. En känsla av hopplöshet håller sakta på att omluta mig som en blöt, illaluktande filt och jag börjar i mitt stilla sinne undra om livet, trotts allt, verkligen saknar mening.


Japp, det är jul, i år igen. Släkten är samlad, och det finns ju inget som går upp mot en stor, fesljummen, dos julstämning.

image17
Tomteluvor och köttsår - Om psykotiska,
självmordsbenägna sociopater själv får välja.

Kommentarer
Postat av: Ellie :)

Vännen , det löser sig och du kommer att hitta meningen med livet. Lovar dig, förresten så har mitt problem löst sig, och hoppas verkligen att ditt med gör det :D

2007-12-25 @ 17:45:16
Postat av: Linus

Joo, mina problem löste/-er sig me, även om det är lite spännt för tillfället=P aja, de går nog bra!

2007-12-25 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback